Monday, May 21, 2007

MY 21st BIRTHDAY

I'm 21 years old...
Dah lamer aku tunggu2..
Ni la tiba masa nye...
*Yipee*

Well celebrate at East Cost Park...
Area F...
BBQ Pit 66....

Invite my family members, relatives plus plus most of my friends from PRIMARY, SECONDARY, ITE BISHAN, OJT ITE REHAB, ITE SIMEI and OTHERS...
Sampai tak terkira..
Ni la org banyak sangat kawan...
Jangan jadi lawan sudah ler...
Pengsan aku...

At first I received most of the message that some unable to come and etc..
But that day was ALHAMDULLILAH....
Ramai jugak yang turn up...
Not only that, nasib baik makanan cukup...

Layan2 dorg sampai tak tengok timing..
Ingatkan pukul 10.00pm
Skali tengok ALAMAK!!! Pukul 2.00am la..
The last member was PAT MAT REMPET (Kawan budak2 motor)...
HAhahaha...
Tu pun layan dorg sampai kul 4.00am...

Pak Ciks and Mak Ciks aku sampai cakap ader lagi ke yg datang...
BAnyak jugak ramai kau ni...
*SMILE*
Dalam hati "Ramai datang lagi bagus... Banyak present la aku dapat"
Woahahahaah...

Yang tak dapat datang tu Thanks for ya message...
IT okie...
Tak marah...

Yang datang pulak, thanks for coming and hope you ppl enjoy...
Oya, Tan Chin and Rahman thanks for the Cake...
SEDAP!!!
PAndai kawan aku choose kan cake...

K la...
Till here...
Adios!

No comments: